Po co biznesowi psychologia?

Nie ulega wątpliwości, że trwa transformacja technologiczna i pokoleniowa na rynku pracy. Zmieniają się zasady gry zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Podstawą sprawnie funkcjonujących organizacji znów stają się ludzie a nie wyłącznie wydajne procesy i maszyny. Motywacja, samorealizacja i zaangażowanie to podstawa, by myśleć o wzroście efektywności i satysfakcjonujących rocznych raportach finansowych. Wojna o talenty trwa w najlepsze i wysoce prawdopodobne, że nieprędko się skończy.

Jednocześnie wyniki badań prowadzonych w ramach jednego z najgorętszych trendów – Employer Brandingu – wskazują, że im dłuższy i bardziej wymagający proces rekrutacyjny tym niższy poziom motywacji i zaangażowania kandydata. Jak w takim razie dotrzeć do tych najlepszych i mieć pewność, że „pasują” do naszej organizacji? Jak optymalnie wykorzystać czas i nie spotykać się z kandydatami, którzy nie spełniają oczekiwań? Czy biznes może sobie pozwolić na ponoszenie kosztów zatrudniania niewłaściwych osób i ile byłaby skłonny zainwestować, w narzędzia zwiększające trafność decyzji w procesach rekrutacyjnych i rozwojowych?

Zapraszamy do udziału. Będzie praktycznie i merytorycznie!